Winkelwagen  

Geen producten

€ 0,00 Verzending
€ 0,00 BTW
€ 0,00 Totaal

Prijzen zijn incl. btw

Afrekenen

Nieuwe producten

Alle nieuwe producten

Fabrikanten

Verzending & Retouren

Levertijd

Online Ruitershop houdt van scherpe prijzen. Wij houden onze prijzen graag laag voor u door onze magazijn kosten laag te houden door gebruik te maken van externe opslag van toeleveranciers. Alles wat u besteld wordt besteld en geleverd vanuit de magazijnen in het buitenland.

Indien uw product niet uit het magazijn in voorraad leverbaar is, bestellen we het door u gekozen product direct bij onze betrouwbare leveranciers. U ontvangt het speciaal voor u vervaardigde product dan binnen 1 tot 10 werkdagen bij u thuis.

Verzend methode en kosten

Alle bestellingen boven de € 100,- worden gratis aan u verzonden in de gehele Benelux

Standaard verzenden wij via onze betrouwbare partner DHL. Echter heeft u de mogelijkheid om te verzenden via DHL, PostNL, UPS of DPD.

Ook het afleveren bij een servicepunt behoort tot de mogelijkheden

Wij rekenen minimaal € 5,95 verzend kosten voor alle bestellingen groot of klein.

Verzend kosten naar adressen in Nederland boven de € 25,00 zijn € 5,95 excl. BTW, alle bestellingen onder de € 25,00 rekenen wij minimaal € 7,95

Voor verzendingen naar België rekenen wij € 7,95 excl btw verzend kosten.

Voor verzendingen naar Duitsland rekenen wij € 8,95 excl BTW verzend kosten.

Overige verzendingen binnen Europa tegen €15,95 excl btw aan verzend kosten.

Verzendingen buiten de EU op aanvraag.

Pakketten verzonden naar België worden 2 keer bij u aangeboden. Indien u na 2 bezorgpogingen niet thuis bent, wordt uw pakket bij een DHL Servicepunt aangeboden voor afhaling

Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retour melding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Let op geen stickers en plakband plakken op dozen welke nog voor verkoop bestemd zijn zoals bijvoorbeeld schoenendozen.

Paardendekens dienen schoon retour gestuurd te worden. wij adviseren een fleecedeken onder de deken te doen tijdens het passen. Op deze manier voorkomt u dat er veel haren op de deken komen.

Zadels dienen ongebruikt en zonder beschadigingen retour gestuurd te worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor uw rekening.

Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd, of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij een Parcelshop, worden retour gestuurd naar Online Ruitershop. Voor deze wijze van retour sturen rekent Online Ruitershop achteraf € 12,50 extra retourkosten. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing.

Ruilingen en/of teruggaven die niet binnen 14 dagen na levering worden aangemeld en aansluitend binnen 14 dagen worden opgestuurd, worden niet geaccepteerd en verwerkt;

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

RUILEN

Als u een product wilt ruilen kunt u dit via email aan ons kenbaar maken. U dient zelf de verzendkosten voor het retour te sturen product te betalen. Wij zullen uit service het andere product gratis naar u verzenden.

Het retour formulier(herroeping formulier) kunt u hier downloaden of aanvragen bij onze klantenservice. Dit formulier graag zo volledig ingevuld als mogelijk en duidelijk voorzien van uw naam, adres en keuze of het gaat om een ruiling dan wel retour zending, graag nogmaals uw volledige naam waarmee de bestelling is geplaatst op het retour formulier vermelden.

U dient dit formulier bij te sluiten in uw retour zending. Retouren zonder dit herroepingsformulier worden door ons niet behandeld.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.